Index  | Recent Threads  | List Attachments  | Search
 Welcome Guest  |  Register  |  Login
Login Name  Password

Sweet Home 3D Forum

No member browsing this thread
Thread Status: Active
Total posts in this thread: 2
[ Jump to Last Post ]
Post new Thread
Author
Previous Thread This topic has been viewed 2879 times and has 1 reply Next Thread
rintintin
Newbie

Post Count: 1
Status: Offline
Reply to this Post  Reply with Quote 
Modification plan importé

Bonjour à tous,

je suis nouveau sur le forum et surtout un utilisateur débutant de sweet home 3d.

Je viens d'importer le plan de mon logement et celui-ci est bien-sûr diviser en différente pièces et je voudrais casser les cloisons du plan importé. Pouvez-vous me dire comment faire, les seules indications que j'ai trouvées portent sur les modifications des murs créés manuellement dans le plan importé ?

Merci.
[Feb 19, 2012, 9:58:28 AM] Show Printable Version of Post    View Member Profile    Send Private Message [Link] Report threatening or abusive post: please login first  Go to top 
Leo49
Newbie

france
Post Count: 1
Status: Offline
Reply to this Post  Reply with Quote 
Re: Modification plan importé

Bonjour,

Je suis pas sur de répondre a ta question mais si ces bien sa ta juste a faire clique droit sur le mure et faire supprimer.

Léooo.
[Jun 29, 2012, 11:49:19 AM] Show Printable Version of Post    View Member Profile    Send Private Message [Link] Report threatening or abusive post: please login first  Go to top 
[ Jump to Last Post ]
Show Printable Version of Thread  Post new Thread

Get Sweet Home 3D at SourceForge.net. Fast, secure and Free Open Source software downloads  
© Copyright 2024 Space Mushrooms - All rights reserved