Index  | Recent Threads  | List Attachments  | Search
 Welcome Guest  |  Register  |  Login
Login Name  Password

Sweet Home 3D Forum

No member browsing this thread
Thread Status: Active
Total posts in this thread: 2
[ Jump to Last Post ]
Post new Thread
Author
Previous Thread This topic has been viewed 3649 times and has 1 reply Next Thread
Pertuisiere
Newbie
Member's Avatar

Post Count: 1
Status: Offline
Reply to this Post  Reply with Quote 
Impossible d'utiliser Sweet Home 3D

Salut à tous !

Je n'arrive pas a utiliser Sweet Home 3d, quand je clique il plante immédiatement et se ferme.

J'ai une carte vidéo ATI HD 4600 avec 1 Go de mémoire vidéo DDR2, j'ai 3 Go de mémoire vive DDR2, un Pentium Dual-Core E5300, une carte mère Asus P5B-E.

J'ai consulté la FAQ sans résultat.

J'ai Linux Mint 10 Julia et sun-java6-jre.
[Mar 20, 2011, 11:30:23 AM] Show Printable Version of Post    View Member Profile    Send Private Message [Link] Report threatening or abusive post: please login first  Go to top 
Puybaret
Expert
Member's Avatar

France
Post Count: 9426
Status: Offline
Reply to this Post  Reply with Quote 
Re: Impossible d'utiliser Sweet Home 3D

Désolé, mais si la FAQ n'a pu vous aider.
Si vous avez un fichier qui commence par hs_err_pid quelque part sur votre système, envoyez-le moi que j'y jette un oeil, mais d'expérience c'est sûrement une histoire de driver vidéo, et il me sera sûrement difficile voire impossible de résoudre le problème.
----------------------------------------
Emmanuel Puybaret, Sweet Home 3D creator
[Mar 20, 2011, 9:09:26 PM] Show Printable Version of Post    View Member Profile    Send Private Message [Link] Report threatening or abusive post: please login first  Go to top 
[ Jump to Last Post ]
Show Printable Version of Thread  Post new Thread

Get Sweet Home 3D at SourceForge.net. Fast, secure and Free Open Source software downloads  
© Copyright 2024 Space Mushrooms - All rights reserved