Index  | Recent Threads  | List Attachments  | Search
 Welcome Guest  |  Register  |  Login
Login Name  Password

Sweet Home 3D Forum

No member browsing this thread
Thread Status: Active
Total posts in this thread: 3
[ Jump to Last Post ]
Post new Thread
Author
Previous Thread This topic has been viewed 5022 times and has 2 replies Next Thread
Struppy
Newbie

Post Count: 3
Status: Offline
Reply to this Post  Reply with Quote 
Seitenansicht

Hallo,ich finde dieses Programm genial,nur eins wollte ich wissen ob es auch möglich ist die Seiten anzuzeigen vom Haus z.b. für die Fassadenfläche. Ich meine hiermit nicht die 3d Ansicht?
Und wie kann ich mein Haus mit einem Keller zeichnen sodass man in der 3d Ansicht sie dass die Treppe auch nach unten zeigt?
[Jan 14, 2011, 8:09:06 AM] Show Printable Version of Post    View Member Profile    Send Private Message [Link] Report threatening or abusive post: please login first  Go to top 
hansmex
Advanced Member
Member's Avatar

Netherlands
Post Count: 4002
Re: Seitenansicht

Struppi,

1 - Seitenansicht gibt's nicht.
2 - Lese mal dieser Manual ueber mehrgeschossige Gebauede .

Hans
----------------------------------------
Hans

new website - under constuction
hansdirkse.info
[Jan 14, 2011, 8:48:07 AM] Show Printable Version of Post    View Member Profile    Send Private Message [Link] Report threatening or abusive post: please login first  Go to top 
Struppy
Newbie

Post Count: 3
Re: Seitenansicht

Danke für die schnelle Hilfe,wenn diese Funktion mit Seitenansicht auch noch dabei wäre,dann wäre das Programm perfekt.
[Jan 14, 2011, 11:36:26 AM] Show Printable Version of Post    View Member Profile    Send Private Message [Link] Report threatening or abusive post: please login first  Go to top 
[ Jump to Last Post ]
Show Printable Version of Thread  Post new Thread

Get Sweet Home 3D at SourceForge.net. Fast, secure and Free Open Source software downloads  
© Copyright 2024 Space Mushrooms - All rights reserved