|
Sweet Home 3D Forum » List all forums » » Forum: Forum in other languages » » » Thread: vloeren en plafond » » » » Post: vloeren en plafond |
Print at Jun 22, 2026, 5:44:47 AM |
| Posted by Aiwen at Nov 6, 2016, 5:50:40 PM |
|
vloeren en plafond Hi,ik heb een tekening van een huis meteen ovale kamer (ronde ruimtes), hoe leg ik de vloer in de tekening en t plafond? Alvast bedank |
|
|
Current timezone is GMT Jun 22, 2026, 5:44:47 AM |